mandag den 10. februar 2014

Vinterferie = forkælelse


Min mand og jeg er så heldige, at vi begge har ferie i denne uge, så vi lagde mandagen ud med at køre begge biler til undervognsbehandlinger.

Det betød, at vi i alt i dag tilbagelagde ca. 9 km på gåben, men hvad betyder det, når vejret viste sig fra sin gode side. Det var så skønt at gå lidt over kl 9 i morges i solskinsvejr.

For at starte ugen ud med noget rart valgte vi at bruge et gavekort på brunch, så turen gik forbi midtbyen for at indtage en lækker brunch.
Sådan noget gør vi meget sjældent, faktisk kun når vi er på ferie, så da vi har endnu et gavekort liggende - dog til en middag -tager vi senere på ugen ud og spiser endnu en gang.



Da der var tilbud på garn hos Martha, var jeg lige et smut indenfor.... også selvom jeg forsøger at tage mere af mit lager, men altså...
10 nøgler hvidt bomuldsgarn for 100,-
6 nøgler strømpegarn for 100,-
...og så røg der også lige en rulle Zpagetti med i turkis. Jeg manglede noget til det brune og det neongule, som jeg har liggende på lageret. Jeg har nemlig en plan med det, og det kræver mere i af det ;-)

Sådanne tilbud kunne jeg modstå....



Resten af dagen er (selvfølgelig) blevet tilbragt på sofaen i selskab med strikketøjet og OL - ikke mindst en spændende curlingkamp mod Rusland!


7 kommentarer:

  1. Det lyder til at have været en skøn dag :-) det er altid rart, når der er tid til en rigtig forkælelses dag :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det var det også. Nogle gange skal vi hos os huske at have sådanne dage <3.

      Slet
  2. Super dejlig dag I har haft....lækkert.
    Altså.......60 nøgler strømpegarn til kr 100....det havde jeg sørme også købt :D

    SvarSlet
    Svar
    1. Og så var det *kun* 6 for 100....men stadig en ok pris. Super køb :)

      Slet
    2. Jeg tror, at det var ønsketænkning, at det havde været 60 nøgler for kun 100 kr.
      Hvem ville have sagt nej til det :-D

      Slet
  3. Svar
    1. Det var det også - det kunne jeg sagtens gentage en anden god dag :-)

      Slet

Det er altid hyggeligt med kommentarer fra mine læsere, så smid gerne en.