fredag den 7. februar 2014

Vinter-OL-Give-Away på bloggen

I dag er de olympiske vinterlege skudt i gang, den olympiske ild er tændt, og jeg skal bestemt se med i de næste 17 dage.
Faktisk har jeg set frem til legene, ligesom jeg altid ser frem til store sportslige begivenheder. Der er dog noget helt særligt over OL, hvor så mange nationer samles om noget fælles.

Da jeg også  har passeret 100 faste følgere via Bloglovin' og er tæt på de 100 via Google Friend Connect, må det være tid til at skyde en ny give-away i gang.


Denne gang kan du vinde et eksemplar af Lene Holme Samsøes "Kæk og klassisk Børnestrik", der indeholder en masse søde, frække og seje modeller til børn i alderen 2-10 år.


Selvfølgelig løber konkurrencen de næste 17 dage, hvor der bl.a. kæmpes i ishockey, snowboard, langrend, isdans og curling. Vinderen trækkes d. 23. februar.

Du deltager i lodtrækningen på følgende måde:

1 lod = Skriv i kommentarfeltet, hvilke(n) sportgren(e), du glæder dig mest til at se. Husk at skrive din mail, hvis du ikke har en blog.
2 lodder = kommentar som ved 1 lod + være fast læser af Zoomsnoren enten med Google Friend Connect eller via Bloglovin'. 
4 lodder = kommentar som ved 1 lod + fast læser + linke til min give-away på din blog. Det kan være i sidebaren, eller du kan skrive indlæg om give-awayen. Brug gerne ovenstående billede. Husk i kommentarfeltet at linke til din blog og til et evt. indlæg.

Man er selvfølgelig også velkommen til at følge Zoomsnoren på Facebook.

Skriv i din kommentar, hvor mange lodder du deltager med. 

Du skal have dansk postadresse for at kunne deltage.

______________________________________________________
Det med småt:
Gevinsten er ikke en sponsorgave, men er en gave fra mig til en heldig deltager.


48 kommentarer:

  1. Hvor er det bare en god idé! Jeg snupper 2 lodder og håber, at den skønne bog ender hos mig!
    God weekend.

    SvarSlet
  2. 1 lod. Jeg skal se bobslæde og kunstskøjteløb

    SvarSlet
  3. Skøn bog - har den stående så jeg hopper over din GA denne gang.

    SvarSlet
  4. Ved ik lige hvad sportsgren, plejer at "dumpe ind" og bliver så pludselig fanget :)
    - snupper 2 lodder :)

    SvarSlet
  5. Jeg vil gerne deltage med 2 lodder - der er vist nogle gode ideer til pigerne i den bog der :-)
    Det er tvivlsomt, om jeg ser noget OL, men hvis jeg gør, så bliver det skøjteløb :-)

    SvarSlet
  6. Jeg glæder mig til at se ishockey og kunstskøjteløb :) Jeg snupper 2 lodder.

    SvarSlet
  7. Jeg deltager med 2 lodder.
    Jeg glæder mig til bobslæde og curling. Jeg kender ikke nogen, men mon ikke det er muligt at finde nogle dejlige opskrifter til Laura Celiane på 2 år og Bjarke Nanu på 3 år?!
    m_hoej20(ad)yahoo.dk

    SvarSlet
  8. Må tilstå jeg ikke følger så vildt med, men alle sportsbegivenheder udløser som ofte mere strikke/hækle tid. Synes isdans er smukt, deltager med to lodder og krydser fingre.

    SvarSlet
  9. 2 lodder :)

    Jeg skal se kunstskøjter, snowboard og slalom :)

    SvarSlet
  10. Jeg snupser 2 lodder.
    Tror jeg skal se kunstskøjteløb og curling.
    tagelaursenpiaeriksen@gmail.com
    herframinverdengaer.blogspot.dk

    SvarSlet
  11. Denne bog ser spændende ud :o)

    Deltager med 4 lodder - der er link til din giveaway på min blog (lige om lidt).

    Kh

    SvarSlet
  12. Jeg skal helt sikkert se curling med danskerne
    Ellers ser jeg med i næsten alt langrend ishockey skiskydning osv

    deltager med 4 heldige lodder Krydser for mig selv og vores danske OL deltagere

    SvarSlet
  13. Deltager med 2 lodder :-) min mail er storkevej@yahoo.dk

    SvarSlet
  14. Det er en dejlig bog....har den allerede og har også strikket en af modellerne,
    så jeg undlader at deltage denne gang. Held og lykke til alle andre :)

    SvarSlet
  15. Jeg skal helt bestemt se langrend og skiskydning. Sikkert også curling, vi skal jo heppe på Danmark. Jeg deltager med 2 lodder
    Jacobsen.betty@gmail.com

    SvarSlet
  16. 4 lodder tak.
    Synes bedst om de sportsgrene som foregår på skøjter :)

    Har også delt på min blog www.MinKusineMaria.dk, hvor jeg skriver om sprogstimulerende aktiviteter med børn i hverdagen.

    SvarSlet
  17. Det er en super lækker gave! Og jeg ville give den videre til min mor, hvis jeg var heldig at vinde.

    Jeg er absolut ikke en sportspige, jo jeg kan lide at løbe på mit løbebånd, men jeg ser ingen slags sport på tv.
    Tilgengæld faldt min 2 årige søn fuldstændig for curling i går, så det sad vi og så :)

    SvarSlet
  18. Jeg er med med 2 lodder :)
    Jeg følger med i curling, mest pga. danskerne. Men jeg kan også lide hurtigløb på skøjter og kælk. Det er nu ret fascinerende med de små vintersportsgrene, og intet er så magisk som et OL
    //Line
    Linebach@stigdamen.dk

    SvarSlet
  19. 2 lodder herfra :-)
    Åh, jeg tror ikke, jeg får tid til noget OL-gejl. Jeg er bagud på både læse- og strikkefronten, så det er det, aftenerne skal gå med. Jeg vil dog ikke AFVISE at der i baggrunden kommer til at køre lidt tilfældig OL-aktivitet.. :-) Jeg følger dig på bloglovin!

    Kh Mai / maiodgaard@gmail.com

    SvarSlet
  20. Jeg er med paa to. Det er en dejlig bog.
    Jeg skal se biathlon. Der er en loeber med fra Jura-omraadet som vi hepper paa her i familien.

    SvarSlet
  21. Lis Vinter livv@mail.dk

    Dejlig præmie ! Den kunne jeg rigtig godt bruge !

    SvarSlet
  22. Lis Vinter livv@mail.dk
    2 lodder deltager jeg med ;-)

    SvarSlet
    Svar
    1. ...hov du harpostet to gange, så du får dit lod nummer to her :-)

      lod 40

      Slet
  23. Herlig blog du har her ..... Spurter med i kampen om bogen ... :-)

    SvarSlet
  24. Har elsket hver curling kamp
    Dejlig blog som følges trofast
    Strikkehilsen Mette rindal

    SvarSlet
  25. I almost never comment, however I browsed a few of the remarks on this page "Vinter-OL-Give-Away p� bloggen".

    I actually do have 2 questions for you if it's allright.
    Is it simply me or do some of the remarks appear as if they are left by brain dead visitors?
    :-P And, if you are writing at additional sites, I'd like to keep
    up with anything fresh you have to post.

    Could you post a list of every one of your shared sites like your twitter feed, Facebook page
    or linkedin profile?|

    Feel free to surf to my page - darmowy program pit 2013

    SvarSlet

Det er altid hyggeligt med kommentarer fra mine læsere, så smid gerne en.