søndag den 23. februar 2014

Hashtag Suckerforsøndag

#Suckerforsøndag er en ide sat i søen af Farmorfabrikken på Instagram.
Hver søndag kan man tage et foto af sine syslerier og oploade det til Instagram og mærke det med #Suckerforsøndag. Jeg synes, at det er ret hyggeligt at se, hvad andre rundt omkring i landet laver på ugens sidste dag.

Igen har jeg gang i kreativiteten sådan en søndag og strikker pt. på en lille djævlehue.
Jeg manglede et lille projekt ved siden af mit tæppehækleri, og samtidig er jeg på et kreativt forum, hvor der strikkes og hækles ting til Mødrehjælpen, så jeg tror, at denne lille lyseblå model bliver sendt til den ansvarlige for projektet.



Hvad laver du på sådan en søndag?

________________________________________________________________________

Senere i dag trækker jeg vinderen af min give-away.

Klik her, hvis du vil nå at deltage på falderebet.




4 kommentarer:

  1. Hvor bliver den bare sød, Anja!

    Jeg strikker sjovt nok også på en djævlehue :-) Min er dog noget så kedelig som hvid.

    SvarSlet
    Svar
    1. Ej ja, hvor skægt!
      Den hvide kan heldigvis bruges til begge køn :-)

      Slet
  2. Den skal de nok blive glade for. Jeg er begyndt på et par strømper :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det bliver spændende at se endnu et par sokker fra din hånd. De plejer at være så flotte!

      Slet

Det er altid hyggeligt med kommentarer fra mine læsere, så smid gerne en.