søndag den 23. februar 2014

Vinderen af Vinter-OL-giveaway er fundet!

Mens jeg sidder og ser afslutningscermonien, er det blevet tid til at trække vinderen af min give-away, som har været i gang fra det øjeblik, at den olympiske flamme blevet tændt i Suchi.


Alle deltagerne har fået tildelt deres lodder, og vinderloddet er:


Den betyder, at denne kreative kvinde, der er bl.a. broderer på utraditionelle materialer og får nogle fede produkter ud af det, om nogle dage vil modtage bogen "Kæk og klassisk Børnestrik".
Hvis du ikke kender hendes blog, så klik forbi. Det er inspirerende at se, hvad hun laver.

Vinderen har modtaget en mail fra mig :-)


* tak til alle jer, der havde lyst til at lege med  *

2 kommentarer:

  1. Jeg sender bogen til dig i morgen eller onsdag. Jeg er nemlig løbet ind i det problem, at jeg ikke ligger inde med en boblekuvert, der er stor nok til bogen.
    Då i morgen går jagten ind efter en større :-)

    SvarSlet

Det er altid hyggeligt med kommentarer fra mine læsere, så smid gerne en.