onsdag den 19. februar 2014

Farvespam



Jeg har jo genopdaget lysten til at hækle på mit primulatæppe, og i løbet af de sidste tre aftener har jeg hæklet cirklerne til flere blomster.
Jeg valgte jo at ændre strategi, og det har bestemt været en god beslutning. Arbejdet med at sætte system i hæklingen af blomsterne har båret frugt allerede nu, synes jeg.



Jeg bliver glad i låget af at se de flotte regnbuefarvede cirkler lille i hjerteæsken - klar til at få hæftet ender og til sidst få den sidste omgang hæklet på samtidig med, at de hækles på selve tæppet.

I får lige dagens farvespam <3






4 kommentarer:

  1. Dit system ser ud til at virke....du har da fået lavet en hel del blomster.
    Og ja...man blir glad i låget....fortsat god fornøjelse.

    SvarSlet
    Svar
    1. I skrivende stund er 1/4 del af cirklerne nu klaret.

      Jeg håber på fortsat fornøjelse med det ;-)

      Slet
  2. Saadan et täppe vil jeg ogsaa vildt gerne pröve at lave. Min taalmodighed vil bare ikke helt räkke til häkling, jeg bliver altid gal paa det. Er meget bedre til at strikke, men det synes jeg ikke, vil blive saadan et fint täppe :)

    /Cindi

    http://cherriesandsunflowers.blogspot.com/

    SvarSlet
    Svar
    1. Det har du ret i - det strikkede bliver bare ikke det samme som et hæklet.

      Tak fordi du kiggede forbi og efterlod en kommentar, Cindy ;-)

      Slet

Det er altid hyggeligt med kommentarer fra mine læsere, så smid gerne en.