tirsdag den 4. februar 2014

Endnu et neglelakforsøg - bare for at lave en test



For et stykke tid siden skrev jeg om mit forsøg med pink og sort neglelak, hvor jeg afsluttede med neglestickers.
Det endte med, at lakken holdt næsten to uger.

Christel med bloggen Colours & Creations anbefalede en OPI overlak, men sådan en har jeg ikke. Derfor ville jeg forsøge med den eneste OPI neglelak, som jeg har, og som jeg har fået i gave - endda i min farve.

I fredags fik de en omgang med den limegrønne lak. Efterfølgende har jeg sat et par neglestickers på og afsluttet med en gennemsigtig lak fra Essie.
Fordelen med OPI'en er klart, at den er meget blank i lakken, og den behøver ikke et lag med en klar lak. Det har den dog fået pga. neglestickers'ne.

Nu er jeg spændt på, om de to dyrere mærker holder ligeså lang tid, som den billige fra henholdsvis Rema og fra en eller anden biks i Tyskland. Det er lidt sjovt at se, hvad det ender ud med :-)


2 kommentarer:

  1. Jeg er spændt på at høre din dom. Jeg har så svært ved at finde en neglelak som holder ordentligt. Altså kan holde til at man også laver noget :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Indtil videre holder den pænt, og jeg har skrevet en del på tastatur.
      Jeg skal nok komme med en tilbagemelding på holdbarheden.

      Slet

Det er altid hyggeligt med kommentarer fra mine læsere, så smid gerne en.