fredag den 28. februar 2014

Status og planer for "12 Months of Knitting and Crochet"

Marts - en hæklet udgave af denne søde figur 
Februar synger nu på absolut sidste vers, og det betyder, at to af årets 12 projekter er færdige:

Januar - cardigan
Februar - babysæt
Februar - en ekstra vest blev det til

Nu står marts for døren, og efter min plan ville jeg bruge måneden på at hækle et dyr.
Da jeg i går meldte mig til testhækling af en opskrift på en sjov hund, fandt jeg også ud af, at den passer rigtigt godt ind i min valgte overskrift for marts.
Det betyder dog ikke, at jeg nødvendigvis dropper min ide om at lave den malede pige først i dette indlæg.
Hun er en del af et maleri, min søde mormor har malet til mig, og jeg tænker, at det kunne være sjov at lave en hæklet udgave af den barmfagre kvinde :-)

4 kommentarer:

  1. Ihh så kreativ! Jeg turde slet ikke sætte sådan en plan op for mig selv, hvor jeg skulle nå en ting om måneden, for det når jeg langt fra desværre :( Men hold nu fast hvor er det spændende at følge dine idéer og fremskridt :D

    SvarSlet
  2. Lyder til du er kommet godt fra start, lækre projekter :)
    KH Micha

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak, Micha :-)
      Det går i hvert fald fremad, og udfordringen gør, at jeg får tingene færdiggjort, så de ikke ender som UFO'er ;-)

      Slet

Det er altid hyggeligt med kommentarer fra mine læsere, så smid gerne en.