lørdag den 8. februar 2014

OL-hygge



Da manden er til seminar, valgte hunden og jeg at bruge en del af eftermiddagen på OL-kiggeri. Jeg valgte også at strikke videre på flettesjalet, men Fanny tog en lille en på øjet undervejs.



Det har vist sig, at min strikkefasthed ved sjalet ikke matcher den i opskriften, jeg synes, at det bliver for kort bagtil. Derfor fortsætter jeg udtagningerne, til længden er, som jeg vil have.- den.
Der følger så andre justeringer med, men det finder jeg nok også en løsning på :-)



2 kommentarer:

  1. Det er bare øv at man ikke har ferie i næste uge, for ellers ville jeg også gerne hygge mig foran skærmen ;o) Det har jeg gjort lidt i dag :o)

    Flotte farveskift på sjalet :o) Og hunden er så sød ;o)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hvis man er sportsinteresseret, så er det lidt øv ikke at have ferie. Jeg føler mig også rigtigt heldig at kunne se en del denne gang. Det kunne være fedt, hvis de havde været lidt bagud i tid, for så ville der nok have været mere OL om aftenen :-)

      Slet

Det er altid hyggeligt med kommentarer fra mine læsere, så smid gerne en.