søndag den 9. februar 2014

Når noget er galt med stikkefastheden



Et eller andet stemmer ikke i sjalstrikningen her.

I hvert fald ser sjalet længere ud på modelbilledet end den længde, som mit flettede sjal kan præstere efter at have taget ud til 131 masker.
Jeg kan læse, at andre har samme problem, så jeg har fortsat udtagningen og er endt med 169 masker, før jeg delte arbejdet.



Nu skal der strikket "ligeud" på begge sider. Jeg har valgt at strikke begge på en gang, så håber jeg lettere at kunne afgøre, om de skal være længere end opskriften "dikterer" :-)

Jeg er ret vild med farvespillet, som viser sig, efterhånden som arbejdet skrider frem!
Nå ja, og så er det meget velegnet til OL-kigning ;-)


3 kommentarer:

  1. Det ser godt ud, glæder mig til at se det færdige resultat :)

    SvarSlet
  2. Det ser rigtig god ud. Flotte farver :)

    SvarSlet
  3. Heldigvis skal man ikke altid gøre det, der bliver dikteret ;) håber det bliver som du ønsker. Det er dejligt med strik, som kan laves mens man ser tv :)

    SvarSlet

Det er altid hyggeligt med kommentarer fra mine læsere, så smid gerne en.