torsdag den 13. februar 2014

Amigurumier og akryl


Tidligere på ugen var jeg med min søster i garnbikse efter noget bånd til nogle tryklåse.
Hun fandt båndet, og jeg endte med at måtte have dette lille hæfte med hjem med opskrifter på fem søde amigurumier - bare fordi :-)

Jeg var vist heldig at kunne købe det, for normalt skal man købe garn med, og det slap jeg for. Heldigt nok, for jeg vil nok aldrig hækle sådanne dyr i tyndt hæklegarn. Jeg er mere til de lidt større dyr.

I 2014 er det min plan ikke at købe så meget garn... og det er også gået ok indtil denne uge, hvor det at have fri giver mulighed for at komme lidt ud rundt omkring.
I dag var jeg et smut i Fakta, og vupti! havde jeg seks nøgler akrylgarn med hjem. Jeg har en del gange misset tilbud på garn i de hidsige farver, men i dag lykkedes det.


_______________________________________________________________________


Min OL-giveaway er stadig i gang, og konkurrencen er ikke slut endnu.

Klik HER for flere detaljer og for at deltage i lodtrækningen.


6 kommentarer:

  1. Det ser spændene ud det lille hæfte :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er det også, og figurerne kan jo altid varieres.

      Slet
  2. Sikke nogle farver det garn har....har du planer om hvad det skal bruges til :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Øøøøøh, nej, ingen planer endnu - men altså neon, ik'? :-D

      Jeg kan jo altid hækle en poncho ;-)

      Slet
  3. Sikke nogle søde små dyr, det hæfte har jeg ikke set før.
    De skrappe farver kunne være rigtig gode til en af de små væsner :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Åh ja, det kunne faktisk blive godt! Tak for tippet, Tanja!

      Slet

Det er altid hyggeligt med kommentarer fra mine læsere, så smid gerne en.