torsdag den 5. december 2013

Årets juledekorationer


Jeg faldt virkelig for denne brølende fætter, da jeg var i Hamburg i efterårsferien - 1,50 euro måtte jeg slippe for at få ham med hjem :-)
Han skulle selvfølgelig med i en af årets juledekorationer og fik således en plads sammen med bl.a. en brun og turkis sløjfe og to blå julekugler.


Denne "naturstjernekaster" har jeg fået af min søster med bloggen Photomusen. I dag er hun gæsteblogger hos Giz-blog, hvor hun deler en DIY over, hvordan man laver den ud af skarntyder.
Den er så fin, og det er nu tredje år i træk, at jeg bruger den.


dekorationen i fuld størrelse:



Kalenderlys-dekorationen kom i år i en zink-balje og blev flankeret af små svampe og kogler.
Først i hele sin herlighed:


Detaljefotos:




Rigtig god torsdag aften, som sikkert byder på storm alle steder i landet.
Her er der godt gang i den...

16 kommentarer:

  1. Hvor fint med rensdyret <3

    - Anne

    SvarSlet
  2. Jeg er også ret vild med rensdyret! Det er nogle fine dekorationer med detaljer.

    SvarSlet
    Svar
    1. Rigtig mange tak, Anita.
      Jeg føler mig også heldig, at jeg i oktober fandt det mellem noget andet nedsat julepynt.

      Slet
  3. Han er skøn - ham Rudolf :)

    SvarSlet
  4. Ej, hvor er de bare skønne. Jeg har ingen dekorationer i år… Gid jeg havde dine!

    SvarSlet
  5. Hvor er de bare søde og med dyr i. Jeg har set det andre steder også, det må jeg helt klart gå efter til næste år, eller måske jeg når at finde et rensdyr i år :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg er også faldet for dyrene. Sidste år var det et glimmerbesat et af slagsen, så i år skulle det være en brølende en af slagsen :-)

      Slet
  6. Kan godt forstå du måtte have "fætteren" med hjem ;) Brunt og turkis er altså en god sammensætning og så er jeg da helt fasineret af Anitas stjernekaster :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg elsker også turkis og brunt sammen :-)
      Din kommentar tror jeg, at Anita bliver rigtig glad for at læse :-)

      Slet
  7. Herligt, hvor er de smukke dine dekorationer. Selvfoelgelig skulle elgen med dig hjem. Den er pragtfuld.

    SvarSlet

Det er altid hyggeligt med kommentarer fra mine læsere, så smid gerne en.