søndag den 22. december 2013

Pakkeindpakningen er ved at være klaret

Efterhånden er gaveindpakningen ved at være ved vejs ende, i hvert fald på denne side af jul.
Jeg mangler dog lige et par stykker.

I går blev de fleste klaret.
For mig er selve indpakningen også en del af gaven, så den må gerne være pæn. Jeg kan rigtigt godt lide at "nusse"  med det, så jeg brugte nogle timer på få pakker, fordi jeg bruger lidt tid på at tænke over, hvad jeg kan bruge af materialer.
Jeg gemmer derfor små ting og stykker papir, for måske kan det bruges.
For tiden har jeg en svaghed for ensfarvet papir eller papir, hvor der ikke er en masse billeder på, og alm. krølbånd er røget ud i kulden - altså det bliver brugt, men får ikke en tur med saksen for at lave krøller.

Billeder af nogle af årets pakker:

Kraftigt papir, og bånd af papir fra IKEA, sløjfe lavet af brun serviet samt manilamærke fra Rema

Papir fra Rema1000, en rest silkepapir, postsnor og træmærke fra Netto

Gråt papir fra Inspiration, blankt papir fra Rema1000, papirgarn fra IKEA og manilamærke fra Rema1000
Blank papir samt sølvfarvet papir fra Rema og bånd af papir fra IKEA

Papir fra Rossmann i Flensburg, lyseblåt postgarn, klokke af plast fra Papirlageret i Kolding og manilamærke fra IKEA

Papir fra Rossmann i Flensburg, lyseblåt postgarn, klokker af plast fra Papirlageret i Kolding og manilamærke fra IKEA

Gavepapir fra Rema1000 (jeg kunne ikke stå for det), lyserødt papir fra IKEA, bånd fra Panduro og træmærke fra Netto

Papir fra Rema1000, cellofan, sukkerstang og plastkugle fra Rema1000, træmærke fra Netto (kan man ikke se på billedet) og rødt silkebånd fra en pakke, som jeg selv har gået.

6 kommentarer:

Det er altid hyggeligt med kommentarer fra mine læsere, så smid gerne en.