søndag den 8. december 2013

Klar til nørkleafgang


Tasken er pakket med garn til at lave flerfarvestrik, værtindegave og Luciagave er også klar, og det samme er mit kamera.

Jeg har taget sokkegarn med i farverne lilla, hvid, brun og mørk pink og ikke mindst min Arne & Carlos-julekuglebog.
I dag skal jeg lære at strikke med flere farver end kun en, og det er jeg ret spændt og opsat på. Det betyder også, at jeg kan strikke A & C-kugler for fuld udblæsning :-)

Rigtig god 8. december i blogland!



8 kommentarer:

  1. Det bliver så hyggeligt! Ih hvor jeg glæder mig!

    SvarSlet
    Svar
    1. Det endte også med at blive hyggeligt - ih, skønt!

      Slet
  2. Halloejsa, det maa du laere os andre ( hvis du vil). jeg er lutter oejne.
    God tur.

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg er i hvert fald ikke kompetent til at lære andre det endnu :-))
      Men det går fremad, og jeg tror, at hvis jeg løber ind i problemer, kan en video på Youtube hjælpe mig.

      Slet
  3. Spændt på at dit færdig resultat :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg er lidt over halvvejs med kuglen, og jeg håber at få den færdig - gerne på denne side af hul :-)

      Slet
  4. he he kan huske da jeg ville afprøve det, på et par sokker, det blev til punktvis støttesokker ;) .. håber det går bedre for dig :D

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg sidder helt og smiler over din beskrivelse af dine sokker :-D
      Det er ikke helt så elastisk som ellers, men jeg tror på, at jeg med lidt øvelse nok skal få mere styr på det. :-)

      Slet

Det er altid hyggeligt med kommentarer fra mine læsere, så smid gerne en.