mandag den 2. december 2013

Give-away hos Photomusen



Anita fra Photomusen er så sød at udlodde en gave til en fra blogland. 

Gaven er et eksemplar af Maja Hansens "Hæklet julepynt".
Jeg har før kigget i Maja Hansens bøger og ikke mindst set hendes historiske hæklerier udstillet i Fredericia. Jeg har også bladret i denne bog, sidst jeg var i Panduro, og jeg må sige, at jeg skulle styre mig for ikke at købe et eksemplar med hjem :-)

Udover at Anita med Photomusen har en give-away kørende på sin blog, er det absolut en blog, som er værd at kigge forbi. Hun er supergod til at tage billeder af sine kreative udfoldelser, og så kan jeg ikke stå for billeder af hendes lille hund, Lizzie ;-) Desuden laver hun opdateringer næsten dagligt.

Så tag et klik forbi Photomusen 

3 kommentarer:

Det er altid hyggeligt med kommentarer fra mine læsere, så smid gerne en.