torsdag den 19. december 2013

Korssting og glaskugler


Først i december var jeg i Flensburg, og der endte det blandt andet med, at der blev købt to flotte, mørkeblå glaskugler hos "Butlers".

Senere så jeg på Instagram, at de også fandtes i hvide, så da turen i går aftes også gik til Flensburg, måtte jeg ind i den samme butik og kigge efter flere af de smukke kugler.
Sørme om jeg ikke var heldig! De havde lige to tilbage i den mørkeblå farve, men ingen i hvid. Det gjorde dog ikke noget, for bare det at have fået fat i et par var skønt!

Jeg synes, at de er så fine i nordiske farver, med korssting og med stjernemønster. Det tynde satinbånd var i dem, da jeg købte dem, og det passer så fint til resten af kuglerne.

Nu mangler jeg bare at finde en plads til dem - måske de kommer til at hænge på juletræet, når det snart kommer ind i stuen for at blive pyntet.



8 kommentarer:

  1. Så har vi begge to et sæt....jeg er altså så glad for dem du og din søster havde med til mig....de hænger fint og pynter på min grandguirlande :) Jeg er også ret pjattet med det norske mønster.

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg ved jo, at du også har dem, og altså, jeg måtte bare eje et sæt også. ;-)
      De er nemlig fine med det norske mønster!

      Slet
  2. De är mycket fina. Jag tycker också om de nordiska färgerna. God jul!
    ❤️ Helena

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak, Helena!
      Hvor er det hyggeligt, at du kigger forbi min blog :-)

      Slet
  3. Ja de er ret norske i udseende - minder mig om Sara Lunds trøje ;)

    SvarSlet
    Svar
    1. Selvfølgelig! Sara Lunds trøje!
      Jeg har aldrig set serien, men man kan ikke undgå at lægge mærke til den trøje, når man har interesse for strik ;-)
      Faktisk har jeg en sweater med stjerner, der ligner disse. Den har en veninde strikket til mig.

      Slet

Det er altid hyggeligt med kommentarer fra mine læsere, så smid gerne en.