lørdag den 21. december 2013

Nem aftensmad - nemmere end jeg lige troede


Jeg følger bloggen Ravfood på Bloglovin', og i torsdags så jeg indlægget om Gratineret squash spaghetti med oksekød.
Det så rigtigt lækkert ud, og ret hurtigt kunne jeg se, at de fleste af ingredienserne havde jeg i forvejen.

Jeg fulgte næsten opskriften, men valgte at udskifte noget af squashen med frisk båndpasta. Desuden glemte jeg at komme basilikum i.
Da vi kun er to i husholdningen, var der oveni mad til to dage. Det var superlet at lave, så let at det ikke tog lang til at bikse sammen, hvilket er en fordel i hverdagen.

Da min mand smagte det, var hans første kommentar, at det var rigtigt godt, så nu er opskriften "lagret" :-)



10 kommentarer:

  1. Ser lækket ud, og skal absolut prøves.
    Rigtig Glædelig Jul, kh. Stine :-)

    SvarSlet
  2. Svar
    1. Det gør det, og det gjorde billedet i opskriften nemlig også.

      Slet
  3. Alt der går under kategorien "gratineret" lyder altså fantastisk B-)

    - Anne

    SvarSlet
    Svar
    1. Åh ja, jeg er også vild med gratinering ;-)

      Slet
  4. Det ser godt ud - og jeg leder altid efter nye opskrifter med squash:-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Så er der det i denne - og man kan sagtens komme mere i, end jeg gjorde, og udelade pastaen.

      Slet
  5. Det ser godt ud. Opskriften er også gemt her.

    SvarSlet

Det er altid hyggeligt med kommentarer fra mine læsere, så smid gerne en.