onsdag den 4. december 2013

Åh, jeg blev glad og overrasket i dag

I dag havde jeg uventet mulighed for at tage tidligt hjem fra arbejdet, hvorved jeg fik en god mulighed for at få rettet nogle opgaver. Ih, det var skønt at "få" ekstra tid foræret.

Da jeg havde sat mig med opgaver og te ved bordet, kunne jeg godt høre, at der blev banket på døren, og udenfor stod en rar postmand med en pakke - til mig!

Først kunne jeg ikke lige gennemskue, hvem der var afsenderen og tænkte, om det allerede var det første fra en af deltagerne i julepyntsudvekslingen, der var ankommet.

Jeg valgte derfor at åbne pakken, og indeni lå to pakker og et kort, hvor det så gik op for mig, hvem afsenderen var. 


Jeg fik åbnet pakkerne og kortet, og indeni var der chokolade og et krus, som jo lige passer til en tysklærer som mig <3




Læg mærke til det fine sejl på kuverten!


Nu er der i hvert fald ingen undskyldning for ikke at have lidt til en (jule-)hyggestund. 

13 kommentarer:

  1. En dejlig pakke. Og nu sidder jeg så og læser dit indlæg igen og igen - for hvem var afsenderen så?!

    SvarSlet
    Svar
    1. Det viste sig at være en kvinde, som jeg kender fra andre internetsammenhænge, bla. et par fora. Derigennem er hun blevet en god veninde, som jeg vel ser ca. en gang i året.

      Slet
    2. Hvor dejligt at have sådan et bekendtskab:-)

      Slet
  2. Ja jeg fik da også lige læst et par gange, inden jeg så dit svar til flesthverdage ;)
    Skøn pakke at får :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Åh, jeg kan godt se, at jeg slet ikke fik skrevet, hvem det var fra i mit indlæg :-)

      Slet
  3. Det er da bare skøn sådan at bliver overrasket med en dejlig pakke :)

    SvarSlet
  4. Dejlig overraskelse at få. Og de krus er fede - jeg har også et med min proffesion

    SvarSlet
  5. Dejligt med sådan en overraskelse :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er det bestemt - man bliver helt glad.

      Slet

Det er altid hyggeligt med kommentarer fra mine læsere, så smid gerne en.