tirsdag den 17. december 2013

Filtede ornamenter

I lørdags modtog jeg den sidste af de tre kuverter fra en af de tre bloggere, som jeg var i gruppe med i Julepyntsudvekslingen.

Denne gang var det fra Sidsel med bloggen NostalgiBolig.

Hun havde lavet to nålefiltede ornamenter med en lædersnor i. De passer perfekt ind under overskriften "Nordisk", og de er også kommet op at hænge herhjemme :-)

Rigtig mange tak for dem, Sidsel!



Til sidst vil jeg sige mange tak til alle tre bloggere i den gruppe, jeg var så heldig at havne i. Det har været så fedt at se, hvad I valgte at lave til udvekslingen, og ikke mindst har det været sjovt at modtage noget, som var lavet i andre materialer, end dem jeg selv mestrer.


Også en stor tak til de to kvinder bag udvekslingen, nemlig Anne-Mette og Sine, som satte det hele i gang. Det var et supergodt initiativ, som var overskueligt, udfordrende og sjovt.
Den har også gjort, at der er blevet tilføjet tre nye blogge på min liste :-)


2 kommentarer:

  1. De er rigtig fine!

    Jeg har også haft rigtig megen sjov ved at deltage! Det har været interessant at lære nye bloggere at kende.

    SvarSlet
    Svar
    1. Det synes jeg også, og faktisk var det fedt at skulle lave små ting og ikke mere end det. Det var en god udfordring!

      Slet

Det er altid hyggeligt med kommentarer fra mine læsere, så smid gerne en.