lørdag den 7. december 2013

Der nørkles til Julepyntsudvekslingen

Jeg har jo tilmeldt mig Julepyntsudvekslingen,og da fristen for at sende noget er d. 13. december, må jeg hellere få det meste af det lavet her i weekenden.

Jeg er i en af grupperne med overskriften "Nordisk" sammen med tre andre bloggere, og derfor har jeg bl.a. spurgt søde Onkel Google, hvad han har af bud på det. Også Ravelry er blevet udsat for nogle søgninger, og efterhånden har jeg en lille liste over mulige ting, som jeg kan lave.
Der er også blevet kigget på garnlageret og andre steder, hvor jeg har kreative ting opbevaret.


Torsdag aften gik jeg så i gang med en af mine ideer, og fredag aften kunne jeg vinge en af de tre udvekslinger af. Jeg er ganske tilfreds med det og håber således, at modtageren også bliver det. Af gode grunde kan jeg ikke vise det, da det skal være en overraskelse for modtageren, men der skal nok komme billeder på bloggen af det, når alle udvekslinger er nået frem til modtagerne.

Ih, faktisk er det en ret sjov og overskuelig udfordring, som ikke kræver så meget tidsmæssigt.

8 kommentarer:

  1. Det lyder spændende - glæder mig til at se, hvad du fandt på:-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg er selv lidt spændt på, hvordan de to sidste pakkers "ting" kommer til at se ud, når de er færdige.

      Slet
  2. Spændende, ser frem til at du viser resultatet :D

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg skal nok vise billeder af de færdige ting - om ca. en uges tid.

      Slet
  3. Spændende hvad du har lavet ;o) Virkelig søde farver, som er så gode sammen!

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak, Elena.
      Jeg har en forkærlighed for hvid/knækket hvid sammen med noget lyseblåt og/eller sølv.

      Slet
  4. Det bliver spændende at hvad du laver. Rigtig fine farver.

    SvarSlet

Det er altid hyggeligt med kommentarer fra mine læsere, så smid gerne en.