tirsdag den 10. december 2013

Julesjal

Jeg har helt glemt at vise jer et smukt, strikket sjal i en vinrød farve.

Jeg vandt det på en privat auktion, og jeg måtte bare vinde det, for når man nu er lidt en glimmerpige, så er et sjal med små pailletter lidt et must. Det blev det i hvert fald, da jeg så det! :-)

Det er et helt enkelt retstrikket sjal i en mohairblanding med pailletter. Det er ret stort, og det passer mig fint, for jeg kan godt lide de lidt større, trekantede sjal.

For en gangs skyld var det en fordel med det kunstige lys, for der kommer pailletterne rigtig til sin ret og glimter.

Så kan julen bare komme an :-)







8 kommentarer:

  1. Wauw hvor er det flot. Forstår din begejstring:-)

    SvarSlet
  2. Hvor er det fint, og kan godt forstå din hang til glimmer ;)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak, Alice - det er skønt med lidt glimmer :-)

      Slet
  3. Det er bare så smukt med de små pailletter...
    de ligner næsten små snefnug :)

    SvarSlet
  4. Blomsterpailletter, hvor er de fine. At pakke sig ind i et stort sjal er guldet her om vinteren.

    SvarSlet
    Svar
    1. Rigtig mange tak, Lin - sådan en "indpakning" er slemt ikke at kimse af :-)

      Slet

Det er altid hyggeligt med kommentarer fra mine læsere, så smid gerne en.