lørdag den 28. december 2013

Tæppetid igen


Jeg har i tidligere indlæg fortalt om mit tæppeprojekt, som kommer til at løbe over et stykke tid.

Da jeg nu kun har tre ufuldstændige objekter liggende i strikketaskerne, må det være på tide at tage fat i tæppehækleriet igen.

Dagen i dag stod på endnu en julefrokost, så jeg medbragte min stoftaske med det i. For en sikkerheds skyld tog jeg også bogen med opskriften med for lige at støve fremgangsmåden på de hæklede primulablomster af.

Det blev til fire blomster mere på tæppet, der nu består af 117 styks.




Som så ofte før indtager Fanny meget gerne mit hækle- eller strikketøj. I dag var ingen undtagelse :-)


14 kommentarer:

  1. Hold da op et arbejde. Virkelig flot-:)

    SvarSlet
    Svar
    1. Rigtig mange tak.
      Ja, det er et stort arbejde, og nogle gange tænker jeg, hvordan jeg dog kunne finde på at gå i gang med så stort et projekt ;-)

      Slet
  2. Det er virkelig et flot arbejde, men også et stort stykke arbejde. Men jeg er sikker på, at du bliver glad for resultatet, når du bliver færdig.
    Det er også nogle gange rart med store projekter, som kan tages frem af og til.

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, det er faktisk rart at kunne "gå til og fra" og gøre det, når lysten melder sig. :-)

      Slet
  3. Jeg glæder mig over at kunne følge dit tæppeprojekt....og ser vildt frem til at se det færdigt en dag :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg ser også frem til den dag, hvor der ligger et færdighæklet tæppe i sofaen :-)

      Slet
  4. Super lækkert tæppe! Det er rart at have projekter, som man kan have med sig. Jeg mangler et godt hækleprojekt i øjeblikket… Jeg må hellere se at komme i sving!

    SvarSlet
    Svar
    1. Det bliver spændende, hvad du vælger at gå i gang med :-)

      Slet
  5. hihi - jeg har også lige hevet mit tæppe frem igen her i julen, mens jeg tænker over hvad jeg skal i gang med nu

    SvarSlet
    Svar
    1. Hehe, sjovt at jeg ikke er den eneste tæppehækler pt. :-)

      Slet
  6. Hvilken slags garn hækler du det af? :)

    SvarSlet

Det er altid hyggeligt med kommentarer fra mine læsere, så smid gerne en.