søndag den 13. december 2015

Give away - 4. søndag i advent: Jul i køkkenet

Denne årets sidste adventsgiveaway har fået overskriften "Jul i køkkenet". Der er dømt kagebagning, hygge og varm te bag denne låge!



Denne uges adventslåge med overskriften "Jul i køkkenet", og denne gang indeholder den følgende:

  • Et sæt grydelapper i form som et honningkagehus
  • 2 hæklede honningkagehjerter
  • 5 kageudstikkere
  • 1 sukkerstok
  • 1 æske julete







Sådan deltager du:
Det eneste, som du skal gøre for at deltage, er at skrive en kommentar her på bloggen. Hvis du skriver både her og hos Photomusen, deltager du med to lodder.
Du kan også vælge at følge både Zoomsnoren og Photomusen via Google Friend Connect eller Bloglovin', men det er ikke et krav. Du kan også følge Zoomsnorenog Photomusen på Facebook.
Du er også velkommen til at linke til give-awayen og må gerne anvende billedet.

4. søndag i advent, trækker vi vinderen af pakken "Jul i køkkenet". Vinderen bliver offentliggjort på begge blogge.

OBS: Hvis du ikke har en blog, hvor vi kan finde din mailadresse, skriv da din mail i din kommentar. Kan vi ikke komme i kontakt med vinderen via mail, trækker vi en ny.
Da vi har haft problemer med spam, kan du ikke deltage som anonym.

HVIS du af en eller anden grund ikke har mulighed for at lægge en kommentar, er du velkommen til at skrive til os på: zoomsnoren@gmail.com eller/og photomusen@gmail.com. Så tilføjer vi dig.

58 kommentarer:

  1. meget gerne med:)
    coubak@yahoo.dk

    SvarSlet
  2. Lækkert. Det vil jeg da gerne vinde😊

    SvarSlet
  3. Så fine sager, glædelig jul . :)
    piastulle@hotmail.com

    SvarSlet
  4. Skøn præmie. Håber jeg er den heldige

    SvarSlet
  5. Jeg er nødt til at være med igen, det er da den fineste præmie:-)
    Hilsen Karen

    SvarSlet
  6. Jeg er nødt til at være med igen, det er da den fineste præmie:-)
    Hilsen Karen

    SvarSlet
  7. Wauw en lækker præmie - jeg er med.
    tagelaursenpiaeriksen@gmail.com
    Herframinverdengaer.blogspot.dk

    SvarSlet
  8. De er så søde, de grydelapper <3 Jeg er med igen.
    Glædelig 3. søndag i advent!
    m_hoej20(at)yahoo.dk

    SvarSlet
  9. Virkelig søde ting, ville SÅ gerne vinde.😊
    Glædelig december.
    Cwemc01@gmail.com

    SvarSlet
  10. Hvor fint evajj.au@gmail.com

    SvarSlet
  11. Jeg er med igen!

    lenahjorthchristensen1955@gmail.com

    SvarSlet
  12. Jeg plejer at være heldig med jeres give-aways så jeg vil gerne være med igen ;-) Modtog i dag de fine juleting fra den 2. advent - tusind tak!! Nissen sidder under borlampen og spreder glæder omkring sig <3

    SvarSlet
  13. Ih, sikken en fin give away - den vil jeg gerne vinde:) Glædelig jul!

    SvarSlet
  14. Jeg prøverr lykken og krydser fingre for jeg er heldig :-)
    linefugl09@gmail.com

    SvarSlet
  15. Sikke nogle søde ting ... Er vild med grydelapperne
    Nanna_schack@yahoo.dk

    SvarSlet
  16. Jeg deltager igen og krydser fingre

    elihjorth1935@gmail.com

    SvarSlet
  17. Jeg er helt pjattet med din og søsters give-away - deltager rigtig gerne. Jeg sætter mig hen og krydser fingre, lige indtil søndag!
    vjjj_17@hotmail.com

    SvarSlet
  18. Så skal det altså være. Ved ikke hvad jeg har lavet de andre gange ��
    Nu skal den kommentar altså suse lige igennem.

    Here goes emmely@stofanet.dk
    Knus og kram fra
    Maggie

    SvarSlet
  19. Jeg vil rigtig gerne være med.

    ingestaalem@gmail.com

    SvarSlet
  20. Jeg krydser fingre for vi laver nogle fantastiske skønne ting

    SvarSlet
  21. Det er altså bare den fineste adventsgave! Krydser fingre hos begge I dygtige søstre:-)

    SvarSlet
  22. Den vil jeg gerne eje 🎅👼

    SvarSlet
    Svar
    1. Glemte min mailadresse ....dorte.ettner@gmail.com

      Slet
    2. Glemte min mailadresse ....dorte.ettner@gmail.com

      Slet
  23. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
  24. Jeg lægger en kommentar for Daniela, der også gerne vil være med.

    SvarSlet

Det er altid hyggeligt med kommentarer fra mine læsere, så smid gerne en.