torsdag den 10. december 2015

En lille charmerende engel

I sidste uge fik jeg hæklet en engel.

Faktisk har jeg ikke hæklet eller strikket ret mange engle, men denne synes jeg, er rigtig sød. Den har "spøgt" i et stykke tid, så da søster og jeg faldt for bogen "Koushi's engle" til vores give-away, købte jeg opskriften, der er lavet af Vendula Maderska, og gik i gang med den.



Jeg har valgt at bruge bomuldsgarn. Knapperne har ligget i nogle år, men de passer perfekt til den lille engel.

Den voldte mig nogle problemer undervejs. Det var monteringen, som der var noget mere af, end jeg i starten troede.
Den blev dog færdig, og jeg synes, at den er rigtig sød. Den lidt skæve måde, som glorien sidder på, gør den ret charmerende.




Spøjst, hvordan jeg så efterfølgende tænker, om jeg skal hækle en mere...
Hvis jeg ender med at lave en mere, så er det med troen på, at nummer to altid er hurtigere at lave end den første ;-)



_______________________________________________________________________

Du kan stadig nå at deltage i denne uges adventsgiveaway, hvor du kan bl.a. vinde den lille engel.

Læs mere HER.





8 kommentarer:

  1. Den ligner en rigtig lille gavtyv........ ved ikke om der findes "drille-engle"....

    SvarSlet
    Svar
    1. Du har ret - den ligner en lille "drille-engel".
      Nu findes de i hvert fald ;-)

      Slet
  2. So very cute! Thanks a lot for posting it on my link party today.
    All the best, Annemarie

    SvarSlet
    Svar
    1. Thanks, annemarie!
      I follow your blog because you poste a lot of lovely pictures of creative stuff!

      Slet
  3. Eeej hvor er den bare søød :)

    SvarSlet

Det er altid hyggeligt med kommentarer fra mine læsere, så smid gerne en.