fredag den 1. november 2013

Jule-give-away på bloggen

Lige præcis i dag er der en måned til, at der skal tages hul på december, årets julemåned.

Derfor udlodder jeg en give-away i bedste krea-julestil :-)



Præmien består af:
en tally counter
8 hæklenåle i str. 2½, 3, 3½, 4, 4½, 5, 5½ og 6 - alle med et fladt stykke på skaftet.
et målebånd
tre garnnøgler, nemlig effekt-, bomulds- og merinogarn.
et tysk opskriftshæfte med mange lækre ting, fx bluser, pulsvarmere, halstørklæder, taske, pynt, ja selv lidt til hunden - i alt 33 opskrifter.

For at deltage i lodtrækningen skal du gøre følgende:

1 lod = være fast læser af Zoomsnoren enten med Google Friend Connect eller via Bloglovin'. Husk at skrive din mail, hvis du ikke har en blog.
2 lodder = fast læser + linke til min give-away på din blog - enten i sidebaren eller skrive indlæg om give-awayen. Brug gerne ovenstående billede.
4 lodder = fast læser + linke til min give-away på din blog  -både i sidebaren og skrive indlæg om give-awayen. Brug gerne ovenstående billede.

Man er selvfølgelig også velkommen til at følge Zoomsnoren på Facebook.

Skriv i din kommentar, hvor mange lodder du deltager med. 


* Vinderen findes d. 17. november 2013 *

79 kommentarer:

  1. Spændende præmie.
    Jeg deltager med 1 lod

    SvarSlet
  2. De røde farver får én hurtigt i julehumør :) Dejlig giveaway. Jeg deltager med ét lod.

    SvarSlet
  3. Wuhu, en skøn Give away. Jeg deltager med 2 lodder :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Har jeg så vundet hva hva hva hva??? ;)

      Slet
    2. Vinderen er ikke trukket - endnu - men I har nu alle fået jeres lodnummer :-)))
      Lige om lidt udløses spændingen ;-)))

      Slet
    3. Undskyld, jeg kunne ikke lade være ;)

      Slet
    4. Det skal du skam ikke undskylde ;-))

      Slet
    5. He he, godt. Nu vandt jeg jo heller ikke :/

      Slet
  4. Yay....rødt tema...min yndlingsfarve. Jeg deltager med et lod :)

    SvarSlet
  5. Starter da lige med et lod :)

    SvarSlet
  6. Jeg er så meget med på denne fantastiske give away :) wow må jeg sige :)

    Jeg hopper på 2 lodder og krydser alt hvad krydses kan :)

    kh June
    jusp@hotmail.dk

    SvarSlet
  7. Flot præmie - jeg snupper 1 lod.
    tagelaursenpiaeriksen@gmail.com
    herframinverdengaer.blogspot.dk

    SvarSlet
  8. Deltager med 1 lod :)
    Det ser ud til at være nogle dejlige sager, du har fundet frem. Krydser fingrene!
    m_hoej20(ad)yahoo.dk

    SvarSlet
  9. Alt for laekkert. Hep-mannnn jeg er med.

    SvarSlet
  10. Jeg vil meget gerne deltage med et enkelt lod :)

    SvarSlet
  11. Wauu - Det må da hjem til mig <3
    Snupper 2 lodder - :-) og krydser fingre

    lih1966@live.dk

    SvarSlet
  12. Jeg er med på et lod mvh helena.engelbrecht@yahoo.dk

    SvarSlet
  13. Ej nogle flotte ting. Jeg deltager med et lod og krydser fingre for at jeg vinder:)
    diana_kofod@hotmail.com

    SvarSlet
  14. En lækker Give Away. Jeg vil gerne deltage med 2 lodder.

    SvarSlet
  15. Uhh hvor fin en gave. Jeg vil gerne deltage med 1 lod :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hehe - det er så mig vibber.....lærer det måske engang, Anja ..vjjj_17@hotmail.com

      Slet
    2. Det skal du nok finde ud af, Vibber ;-)

      Slet
  16. Jeg deltager med et lod.
    Fin præmie.

    SvarSlet
  17. Jeg deltager med et lod :-)

    Kh Pia

    SvarSlet
  18. Deltager klart. Har smidt 1 lod i puljen :)

    SvarSlet
  19. Deltager med et lod i denne skønne give away

    SvarSlet
  20. Et lod til mig. Mon jeg er heldig denne gang.
    Lindegaarden@hotmail.dk

    SvarSlet
  21. Hvor er det dog en lækker give away, jeg ville elske at vinde :)
    Jeg deltager med 1 lod :)

    Mia Oxholm - http://feminista.dk/

    SvarSlet
  22. Jeg vil gerne deltage
    merete-d-h@hotmail.com

    SvarSlet
  23. Rigtig hyggelig give away, der nok skal skabe stemning! Jeg deltager med et lod. :)
    Kh Astrid

    SvarSlet
  24. Det er en skøn GA! Jeg deltager med fuld antal lodder. Du kan læse min omtale af din GA her: http://photomusen.blogspot.dk/2013/11/endnu-en-skn-give-away-er-sat-i-gang.html

    Så er der bare tilbage at krydse fingre! XXXX

    SvarSlet
  25. Dejlig jule- give away <3 Jeg deltager med 2 lodder :)

    SvarSlet
  26. deltager med 1 lod
    marianne.lykke@gmail.com

    SvarSlet
  27. Thank you for the chance at your fabulous candy.
    2 lodder
    hugs
    Gerda

    SvarSlet
  28. Jeg vil gerne deltage med et lod :-)

    Fantastisk give away, når nu man har et ønske om at komme til at hækle bedre :-)

    SvarSlet
  29. rigtig flot give away jeg er med på 1 lod

    SvarSlet
  30. Hold da op sikken lækker præmie! Jeg er med på 2 lodder - laver link i aften ;)

    SvarSlet
  31. Sikke en lækker give away, jeg håber virkelig jeg vinder med mit ene lod :)

    SvarSlet
  32. Jeg deltager med 1 lod. En helt præmie til min dejlige mor..Hun er så kreativ. God jul :)

    SvarSlet

Det er altid hyggeligt med kommentarer fra mine læsere, så smid gerne en.