lørdag den 2. november 2013

Et lille "bilag" til pengegaven


Min moster har altid været til lyserød og pink, så hvad var mere nærliggende end at finde noget til hende i de farver?
Hun ønsker sig næsten kun penge, så det får hun, men da jeg altså synes, at det er komme med en kuvert er ret tamt, har jeg her først på eftermiddagen hæklet et betræk til et flødeostglas. Opskriften er fra Photomusen.

Da jeg brugte noget tykkere garn og en tykkere nål, skulle der ikke så mange omgange til - hverken i bunden eller op langs siderne.

Garnet er 100% akryl fra Rema 1000.




______________________________________________________________________

Du kan stadig nå at deltage i:

Blogudfordringen:


Læs mere lige her!

***

Jule-give-away:


Læs mere lige her!

6 kommentarer:

  1. Svar
    1. Tak, Majbrit - selvom den afviger en smule fra virkeligheden, da jeg overså på kameraet, at jeg havde pillet med hvidbalancen :-)

      Slet
  2. Den blev rigtig fin! Det er dejligt, når andre bruger ens ide.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak, Anita.
      Det er jo en enkel opskrift, som du har lavet, og det tager ikke lang tid at hækle en enkel af dem.

      Slet
  3. Hvor er den flot. Jeg er så glad for mine to i brun og lime. Giver et hyggeligt lys.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak, Laila :-)
      Nu får jeg helt lyst til at lave en til mig selv. Jeg har dog kun et glas tilbage på lager, så jeg skal vist have købt noget smøreost :-)

      Slet

Det er altid hyggeligt med kommentarer fra mine læsere, så smid gerne en.