tirsdag den 19. november 2013

Vinderen af en lille præmie til en af blogudfordringsdeltagerne...



Blogudfordringen i sidste uge havde i alt 22 deltagere inkl. mig selv, og derfor fik jeg lyst til at uddele en lille præmie til en af deltagerne.

Jeg har tildelt deltagerne følgende numre:


1. Anita med bloggen Photomusen
2. Karin med bloggen Casa Grau
3. Helle med bloggen Belladotte - og er også kvinden bag Giveaway i Blogland
4. Heidi med bloggen Migogmaya
5. Alice med bloggen Strikket-Bamse
6. Tinna med bloggen Katja-Zone
7. Christina med bloggen My By Røgilds
8. Laila med bloggen StrikSofie
9. Eg med bloggen Strik og slap af
10. Elena med bloggen Cupcake By Me
11. Susanne med bloggen Flesthverdage
12. Randi med bloggen Ilha
13. Christel med bloggen Colors & Creations
14. Tanja med bloggen Tanja's verden
15. Aslaug med bloggen Strikkefåret
16. Rebekka med bloggen BEBAKREA
17. Fie med bloggen Hækleriet
18. AlbaDuus med bloggen AlbaDuus
19. Marie med  bloggen By Lam
20. Kirsten med bloggen KissersGalleri
21. Linda med bloggen Boldreels kreative hjørne


Jeg har denne gang brugt et andet lodtrækningssite for at få lidt forandring, og vinderen er:



Laila, du er den heldige vinder!

Skriv en mail til mig på zoomsnoren(a)gmail.com med din adresse, så vil du modtage en lille præmie!


 * ~ * Endnu en gang tak for en superuge til jer alle! * ~ *

5 kommentarer:

  1. Selv tak for en skøn udfordring...

    SvarSlet
  2. Jubiiiiiiii......jeg må sige jeg har haft en forrygende start i blogland.....og nu vinder jeg min første præmie.....tusinde tak Anja.....sender fluks en mail :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Så er din pakke også ved at være klar :-)

      Slet
  3. Selv tak, og stort tillykke til Laila :)

    SvarSlet

Det er altid hyggeligt med kommentarer fra mine læsere, så smid gerne en.