søndag den 3. november 2013

Søndagshygge


En søndag med blæst, regn og gråvejr, så det nærmest er helt mørkt ved højlys dag bliver brugt på at hækle lidt til december.

Da det er min egen idé, som jeg hækler på, har jeg valgt at notere ned undervejs - bare så jeg evt. kan lave det igen :-) Jeg har for tiden fået en forkærlighed for min hæklenål nr. 2, så den er igen i brug. Hvis jeg fortsætter med det, må jeg hellere investere i en, der er lidt bedre - både i metallet og i grebet, men lige nu passer den til mit behov.

Dagens syslerier ender måske med at blive en DIY, hvem ved?

*Rigtig god søndag *




8 kommentarer:

  1. Spændende hvad det ender med :-) ???

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg er også selv lidt spændt, for det er ikke altid, at de forestillinger, jeg har om noget, også fungerer, når man laver det.

      Slet
  2. Ja det bliver spændene at se hvad det ender ud i. Men som jeg før har ytret mig om i blogland, så burde alt der laves på under hæklenål nr 3, være ulovligt ;)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hehe Majbrit, sådan havde jeg det også tidligere, men faktisk er det ikke så "pilleagtigt", som jeg også troede.

      Slet
  3. Svar
    1. Det har det også været. Det er længe siden, at der har været en søndag, hvor manden og jeg absolut intet har haft på programmet, og hvor der har været tid til at lave ingenting.

      Slet
  4. Spændende hvad det bliver :)
    Tak for din fine kommentar om min blog hos Helle - det varmer :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Velbekomme Aslaug <3 Du er jo en af dem, hvor jeg jævnligt klikker ind.

      Slet

Det er altid hyggeligt med kommentarer fra mine læsere, så smid gerne en.