mandag den 11. november 2013

Så er uge 46 i gang :-)



Så kom uge 46, og hermed er blogudfordringen sat i gang :-)
To meldte sig til i går aftes, så deltagerantallet kom op på i alt 19 bloggere inklusiv mig selv.

Jeg havde slet ikke regnet med, at så mange havde lyst til at være med, så det er jo helt fantastisk!

Jeg glæder mig rigtigt meget til at se, hvad AnitaKarinHelleHeidiAliceTinnaChristinaLailaEg,
 ElenaSusanneRandiChristelTanjaAslaugRebekkaFie og AlbaDuus finder på af spændende ting, og samtidig er der også en del af ovenstående blogge, som jeg aldrig før har besøgt før nu.

Jeg vil forsøge at skrive hos alle deltagere så ofte som muligt og få læst alle indlæg.


* God kreativ-blog-uge-46 *

________________________________________________________________

Deltagere i udfordringen:

Anita med bloggen Photomusen

Karin med bloggen Casa Grau

Helle med bloggen Belladotte - og er også kvinden bag Giveaway i Blogland

Heidi med bloggen Migogmaya

Alice med bloggen Strikket-Bamse

Tinna med bloggen Katja-Zone

Christina med bloggen My By Røgilds

Laila med bloggen StrikSofie

Eg med bloggen Strik og slap af

Elena med bloggen Cupcake By Me

Susanne med bloggen Flesthverdage

Randi med bloggen Ilha

Christel med bloggen Colors & Creations

Tanja med bloggen Tanja's verden

Aslaug med blggen Strikkefåret

Rebekka med bloggen BEBAKREA

Fie med bloggen Hækleriet

AlbaDuus med bloggen AlbaDuus

Marie med  bloggen By Lam

Kirsten med bloggen KissersGalleri

Linda med bloggen Boldreels kreative hjørne

8 kommentarer:

  1. Svar
    1. Super!
      Jeg opdaterer listen, når jeg kommer online fra andet end mobilen :-)

      Slet
  2. Jeg hopper også på - lidt sent, men jeg skulle lige overveje det en ekstra gang ;) Så du må godt skrive mig på listen :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Du kommer selvfølgelig også på. Jeg gør det senere i dag :-)

      Slet
  3. OHR! Kan jeg nå at være med? - jeg er ny, og trænger til et kærligt skub :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Selvfølgelig kan du det :-)
      Jeg opdaterer lige listen - og ja, sådan en udfordring kan få en i gang med at blogge.

      Slet
    2. Du er smadder sød, jeg glæder mig til udfordringen og tak :)

      Slet

Det er altid hyggeligt med kommentarer fra mine læsere, så smid gerne en.