mandag den 25. november 2013

For  fire år siden var jeg med i en pakkekalender sammen med tre andre kvinder.

I min var der en masse gode ting, deriblandt et tegnet portræt af mig selv som lille pige. Jeg blev vildt glad for billedet, og mine forældre ønskede sig en kopi i tegningen.

Det er Laila med bloggen StrikSofie, som i sin tid tegnede portrættet af mig. Billedet var et, som jeg i sin tid havde lagt ind på et forum. Hun havde set billedet og brugt det som udgangspunkt for tegningen.


Tegningen er sat i ramme, men er stadig ikke kommet op at hænge. Jeg har en plan om at lave en familievæg, og af en eller anden grund er det et af de projekter, som tager evigheder....

Laila  har lige nu en give-away kørende på sin blog, hvor hun udlodder et portræt, som man selv vælger, hvad skal være - dog kun en person på tegningen.
Laila er ret ny i blogverdenen, men udover at man pt. kan vinde en give-away hos hende, så er hendes blog absolut et besøg værd for kreative sjæle. Jeg beundrer hendes evne til at mestre rigtig mange ting, både strik, hækling, tegning, miniature osv.. Hun valgte desuden at kaste sig ud i at blogge og hoppede direkte med i min blogudfordring i uge 47.

Jeg har i hvert fald bloggen StrikSofie på min liste over de blogge, som jeg følger på Bloglovin' og også via GoogleFriendConnect.


5 kommentarer:

  1. Fantastisk tegnet en tro kopi at fotoet, Laila er bare super god til at ramme plet :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er hun nemlig. Jeg er også rigtig glad for tegningen.

      Slet
  2. Jeg elsker den tegning, som du fik dengang. Det er sådan en vellignende tegning! Hun er altså god ti at føre en blyant (eller hvad det nu er, hun tegner med), hende Laila <3

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg tror, at det er en blyant, for hun bloggede jo om, at en HB-blyant var et af hendes favoritværktøj, når hun er kreativ :-)

      Slet
    2. Det er nemlig rigtigt...og allermest bruger jeg en HB2.....

      Tak for den fine omtale.....sjovt og se den tegning. Er ikke selv tilfreds med den.
      Havde dengang kun et dårligt udprintet foto at tegne efter.....og så er det næsten synd din søster ikke er tegnet med. Men det kan vi jo lave om på en dag :)

      Slet

Det er altid hyggeligt med kommentarer fra mine læsere, så smid gerne en.