fredag den 8. november 2013

Fredag, Fanny og fri



Efter arbejde slappes der i den grad af til eftermiddagens "Beverly Hills 90210" samt "Venner" ledsaget af lidt hæklerier.

I morgen tager jeg nemlig til København for at tilbringe en hyggelig eftermiddag sammen med andre nørklere, og som altid skal hver deltager medbringe to små pakker til pakkeleg.
De to pakker har jeg ikke lige styr på, så jeg har fundet hæklenålen og en af mine egne opskrifter frem (kommer på bloggen en gang i december) for at lavet noget til de to pakker. Selvom der hviler et vis tidspres over opgaven, så er det nu meget hyggeligt. Det er trods alt weekend.




Der blev også lidt tid til at fotografere den meget afslappede firbenede, der jo også bor her på matriklen :-)



4 kommentarer:

  1. Nåårrrhhh. Sikke nogle skønne fotos af Fanny-pigen <3

    Det er godt nok i sidste øjeblik du får lave gaver til pakke-legen.
    Spændende hvad du har kreeret. Må indrømme mine er købt i år.
    Sidste år havde jeg vist nok hæklet snemænd. Vi ses snart :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Anita endte med at vinde min hjemmelavede kreation :-)
      Det var også i sidste øjeblik - Rema sørgede for de andre pakker :-)

      Slet
  2. Afslapning og Beverly holder altid!
    God weekend!

    - Anne

    SvarSlet
    Svar
    1. Det gør det nemlig :-)
      Jeg elsker de eftermiddage, hvor jeg har mulighed for at se det.

      Slet

Det er altid hyggeligt med kommentarer fra mine læsere, så smid gerne en.