fredag den 29. november 2013

En gammel hue / an old hat


Nu er vinteren virkelig ved at få sit tag, men det passer nu også meget godt med, at december gør sin entré på søndag, dvs. at der tages hul på en af de tre (lange) vintermåneder.

I år har jeg købt en ny vinterfrakke, og så skal der jo også noget tilbehør til, ikke? :-)

Jeg har jo vundet en halsedisse, men den kan man næsten ikke se, når jeg har den på, og frakken er lukket, så jeg har valgt at genbruge min strikkede hue, som jeg strikkede for to år siden, selvom den ikke farvemæssigt passer til halsedissen.
Den er stadig pæn, og ikke mindst er den varm nok til de temperaturer, som vi har lige nu.

I øvrigt er det grønne garn det samme, som jeg har brugt til min adventskrans.

Lidt ældre fotos:




Now the winter is comming and it is almost December, the first of three winter months. 

This year I have bought a new winter coat and then I need accessories, right? :-)

I have won a beautiful cowl but you cannot see it, when my coat is buttoned, and that is why I am using a hat, which I have knitted two years ago - eventhough the hat and the cowl don't match each other. 
The hat is still nice and at least it's warm enought when the temperature is, what it is right now here in Denmark. 

______________________________________________________________________________

Jeg deltager i Creative Friday hos Natural Suburbia.
I am participating in Creative Friday  at Natural Suburbia.


6 kommentarer:

  1. Hvor er den fed:-)
    Det er ikke at se, at den er af ældre dato:-)

    SvarSlet
  2. Den kan jeg godt huske.....den klæder dig så godt :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak, Laila. Det er nok den ting, som jeg har lavet til mig selv, som er blevet mest brugt.

      Slet

Det er altid hyggeligt med kommentarer fra mine læsere, så smid gerne en.