lørdag den 9. november 2013

Mandag går udfordringen i gang - skal du nå at være med her på målstregen?




Som overskriften siger, kan du lige nå at være med i blogudfordringen "Mig & min hobby".
Kort fortalt handler det om i hele uge 46, dvs. næste uge, at blogge om sin egen hobby/hobbyer, og hver dag har en overskrift, nemlig følgende:

Mandag: Den ting, som jeg er mest stolt af at have kreeret
Tirsdag: Mit yndlingsmateriale - fx garn, perler, papir, fondant osv. (fibre, kvalitet m.m.)
Onsdag: Det er jeg i gang med lige nu
Torsdag: Det grimmeste/mest kiksede jeg har lavet
Fredag: Jeg kunne godt tænke mig at lære at...
Lørdag: Mit yndlingsværktøj, når jeg er kreativ, er...
Søndag: Mit næste projekt skal være....


Indtil videre er der både helt nye samt meget erfarne bloggere tilmeldt, så blog-erfaring er ingen hindring for at være med i legen.

Udover mig selv har følgende 12 bloggere valgt at lege med:

Anita med bloggen Photomusen

Karin med bloggen Casa Grau

Helle med bloggen Belladotte - og er også kvinden bag Giveaway i Blogland

Heidi med bloggen Migogmaya

Alice med bloggen Strikket-Bamse

Tinna med bloggen Katja-Zone

Christina med bloggen My By Røgilds

Laila med bloggen StrikSofie

Eg med bloggen Strik og slap af

Elena med bloggen Cupcake By Me

Susanne med bloggen Flesthverdage

Randi med bloggen Ilha


Du kan læse mere om udfordringen og tilmelde dig LIGE HER eller skriv din blogadresse i et svar her i indlægget.

Jo flere vi er, jo mere inspiration på kryds og tværs.

Jeg glæder mig i hvert fald til på mandag at tage hul på udfordringen - og ikke mindst at læse og blive inspireret af andre kreative sjæle.

1 kommentar:

  1. Det bliver rigtig spændende! Jeg glæder mig til at se, hvad de andre bloggere har fundet på.

    SvarSlet

Det er altid hyggeligt med kommentarer fra mine læsere, så smid gerne en.