onsdag den 11. december 2013

Der kom et brev....

På Instagram fik jeg i dag en besked om, at Mette med bloggen Differentia havde afsendt en kuvert til mig i forbindelse med Julepyntsudvekslingen.

Jeg var på arbejde, og da min mand  havde en fridag, sendte jeg fluks en sms til ham, og han kunne bekræfte, at der lå en hvid kuvert med gule neoncirkler på til mig, når jeg kom  hjem.

Jeg var ret spændt på, hvad Mette havde fundet på, og jeg blev ret overrasket.
I kuverten lå en fin ranke med juletræer, hvor Mette har tegnet mønstret på træerne. Den er så fin!




Mette havde også skrevet en lille julehilsen



Tusind tak til for ranken, Mette! 

Nu skal jeg have fundet et sted, hvor den kan hænge.

4 kommentarer:

  1. Altid godt med overraskelser - og sikken en fin en af slagsen, den er super flot, den ranke :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg er også rigtig glad for ranken. Den hænger nu i hylden lige over fjernsynet i stuen :-)

      Slet
  2. Wauw en lækker pakke. De er super flotte.

    SvarSlet
  3. Hej Anja, du får også lige en hilsen her på din fine blog :-) Jeg er som sagt superglad for at ranken blev vel modtaget. Jeg glæder mig til at din pakke når frem. Rigtig god weekend. Kh. Mette

    SvarSlet

Det er altid hyggeligt med kommentarer fra mine læsere, så smid gerne en.