fredag den 13. december 2013

Plyshjerter og en glad modtager


Som tidligere nævnt deltager jeg i Julepyntsudvekslingen, og i går blev tre pakker afsendt til henholdsvis JannieMette og Sidsel.

Til Jannie sendte jeg to plyshjerter strikket af en tråd plysgarn og en tråd akryl. Som hank satte jeg noget postgarn og for at gøre hjerterne rigtig "in" :-), valgte jeg at sætte en kobberfarvet perle i.

 Det var lidt et sats, for overskriften i gruppen er "Nordisk", og det at bruge plys er lidt vovet, men heldigvis var der i dag en glad modtager af de to strikkede hjerter.


De tre pakker blev i øvrigt afsendt i går, og jeg forsøgte også med indpakningen at ramme "Nordisk", der står for det lyse, naturlige og minimalistiske.



ENGLISH:
I'm participating in a small group where we make som christmas ornaments and then send them to each other.
The Theme is "Nordic Christmas" which stand for things in white and nature colours and the style is minimalist.

I have knitted two hearts in some fluffy yarn and as "ear" used brown yarn and a little pearl in "copper".


_______________________________________________________________________________

Jeg deltager i Creative Friday hos Natural Suburbia.
I am participating in Creative Friday  at Natural Suburbia.


4 kommentarer:

  1. Den er jeg også vild med! Jeg elsker plysudtrykket og perlen og snoren passer SÅ godt til!

    SvarSlet
  2. Altså....jeg er jo bare vild med dine plyshjerter....dem jeg har fået hænger alle over mit spisebord hver jul :) ....perlen i kobber er en fed afslutning og giver et helt andet udtryk end sølvvedhæng.

    SvarSlet
  3. Wauw hvor er de fine - og helt enkle. Dem ville jeg sørme også være blevet glad for.
    KH Gitte

    SvarSlet

Det er altid hyggeligt med kommentarer fra mine læsere, så smid gerne en.