søndag den 30. november 2014

2. advents-giveaway i samarbejde med Photomusen - Nostalgisk jul





* VINDEREN ER TRUKKET *




Peter har den gren så kær, hvorpå trommen hænger
...
Anna hun har ingen ro, før hun får sin pakke, 4 alen merino til en vinterfrakke
...
Denne fane ny og god, giver jeg til Henrik
...
Løs kun selv det røde bånd
...

De fleste kender julesangen "Højt for træets grønne top" og kan nikke genkendende til ovenstående tekst, som ofte bliver sunget rundt omkring til jul.

Overskriften for den 2. advents-giveaway er "Nostalgisk jul", og derfor har Anita med bloggen Photomusen og jeg valgt at tage udgangspunkt i ovenstående julesang. Vi  har hæklet ornamenter til netop juletræet, og som ved sidste uges giveaway har vi krydret med lidt ekstra lækkerier.



Denne gang kan du i låge nummer 2 blive den heldige vinder af:

En flagranke med 10 hæklede flag
To hæklede og flettede hjerter i traditionelle julefarver
En hæklet tromme
Et nøgle 100% merinouldgarn i julerødt
Et nøgle 100% uldgarn i julerødt
En sprællemand, som du selv kan klippe ud og samle
Julebånd med røde julehjerter
Et ark med juletræsstickers






Sådan deltager du:
Det eneste, som du skal gøre for at deltage, er at skrive en kommentar her på bloggen. Hvis du skriver både her og hos Photomusen, deltager du med to lodder.
Du kan også vælge at følge både Zoomsnoren og Photomusen via Google Friend Connect eller Bloglovin', men det er ikke et krav. Zoomsnoren findes også på Facebook.
Du er også velkommen til at linke til give-awayen og må gerne anvende billedet.

2. søndag i advent, trækker vi vinderen af pakken "Nostalgisk jul". Vinderen bliver offentliggjort på begge blogge.

OBS: Hvis du ikke har en blog, hvor vi kan finde din mailadresse, skriv da din mail i din kommentar. Kan vi ikke komme i kontakt med vinderen via mail, trækker vi en ny.
Da vi har haft problemer med spam, kan du ikke deltage som anonym.

52 kommentarer:

  1. Endnu en skøn advents give away. Deltager straks.

    SvarSlet
  2. Ih, hvor nogle fine sager :)
    Glædelig 1. søndag i advent!
    m_hoej20(at)yahoo.dk

    SvarSlet
  3. Så fine ting ! Jeg krydser fingre for jeg er den heldige :)

    Glædelig december !
    Fie .. www.haekleriet.com

    SvarSlet
  4. Jeg er med endnu en gang. Det er sådan nogle fine ting I har samlet.
    tagelaursenpiaeriksen@gmail.com
    herframinverdengaer.blogspot.dk

    SvarSlet
  5. Jeg er også med igen - også her, så må jeg da vinde:)
    Hilsen Karen, kme.nielsen(snabela)gmail.com

    SvarSlet
  6. Jeg hopper også på - det er spændende ;))
    emmely@stofanet.dk

    SvarSlet
  7. Deltager! - trinesoppskrifter@gmail.com

    SvarSlet
  8. Hej Damer!! rigtig søde ting I laver!!!

    SvarSlet
  9. De er bare så fine de ting. Krydser mine fingre

    SvarSlet
  10. Fine og skønne sager - vil gerne deltage :D

    SvarSlet
  11. skøn give away jeg er med :-)

    SvarSlet
  12. Det er simpelthen igen så fin en pakke! Hvor er I bare gode! Jeg er helt vild med de hjerter. <3

    SvarSlet
  13. Ih, de er også søde! Dem vil jeg også gerne vinde :o)

    SvarSlet
  14. Flot julepynt. Håber det skal pynte hos os

    SvarSlet
  15. Åhh nogle fine ting :)

    //Bobber
    Mrsspeechless@jubii.dk

    SvarSlet
  16. Sikke nogle fine ting. Håber jeg vinder (kan nemlig ikke selv hækle)
    Nanna_schack@yahoo.dk

    SvarSlet
  17. Sikke en skøn gevinst.. Jeg håber at jeg er den heldige. :-)

    SvarSlet
  18. Jeg vil super gerne være med, tingene i er lavet er så fine :)

    SvarSlet
  19. Deltager meget gerne :-)
    Storkevej@yahoo.dk

    SvarSlet
  20. Sikke fine ting!
    sharkjaer@gmail.com

    SvarSlet
  21. Fin præmie - jeg vil gerne være med her også :0)
    vjjj_17@hotmail.com

    SvarSlet
  22. Nå det var da nok her, jeg skulle kommentere. Jeg lærer det nok en gang. :)
    Ih hvor ville jeg gerne vinde sådan nogle fine flettede hjerter.

    SvarSlet
  23. Virkelig flotte sager......krydser fingre :-D

    SvarSlet
  24. Det ville pynte meget hjemme hos mig :-).
    Mvh Trine ( trineldalsgaard@gmail.com)

    SvarSlet
  25. Elsker det nostalgiske, så det er da lige en give away for mig :-)

    SvarSlet
  26. Ja ja ja, jeg vil også gerne være med. Har selv hæklet flere " flettede " hjerter .ha' en rigtig god 2. Advent

    SvarSlet
  27. Fine gaver og lækker inspiration, ja jeg vil også gerne vinde.
    Strikkemaria@gmail.com

    SvarSlet

Det er altid hyggeligt med kommentarer fra mine læsere, så smid gerne en.