søndag den 18. maj 2014

De tre vindere i min forårs-give-away er...

Allerførst tusind tak til alle deltagerne i min lille give-away!
Det er fedt at opleve, at selvom det ikke er den store og bombastiske præmie, så havde en del alligevel lyst til at lege med.
I alt var der 59 lodder med i lodtrækningen, og vinderen af hovedgevinsten bestående af to nøgler neonpink sokkegarn, neongult bånd, blå perler og to udgaver af "Filati" blev:


Lod nummer 38 er kvinden bag denne blog - et stort tillykke!

Første sidegevinst bestående af et eksemplar af "Filati" (uden dansk oversættelse), et sommerstrikkehæfte fra Hendes Verden og en rundpind går således til kvinden bag denne blog, der har et nummer lavere end 38. Et stort tillykke!

Anden sidegevinst bestående af et lille hæklehæfte fra Hendes Verden, et lille nøgle bomuldsgarn og en hæklenål går til kvinden bag denne blog - idet hun har et lodnummer højere end 38. Også et stort tillykke til dig!

Jeg forsøger at kontakte de tre vindere pr. mail, hvorefter præmierne vil blive sendt til de tre heldige.


Endnu en gang tak for interessen - og rigtig god solskinssøndag!


4 kommentarer:

  1. Juhuuuu, tusind tak, Anja. Det er min første gevinst i blogland:-) kh. Ingrid

    SvarSlet
    Svar
    1. Velbekomme :-)
      Jeg har ikke kunnet finde din e-mail - måske har jeg ikke kigget ordentligt efter - så du må meget gerne sende mig en mail med din adresse, så dy kan få din gevinst.
      Min mail er: zoomsnoren@Gmail.com.
      Endnu en gang tillykke! Det er altid skønt at glæde nogen <3

      Slet
  2. Hvor skønt at komme hjem fra aftenvagt sådan en søndag aften og have vundet en så dejlig gave....havde nu fået lidt forvarsler om mit held, da jeg nåede hjem på cyklen mellem to byger. Sender dig fluks en mail :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. ...og jeg har modtaget din mail :-)
      Stort tillykke med hovedpræmien til dig - ja, det lader til, at du blev forvarslet om præmien ;-)

      Slet

Det er altid hyggeligt med kommentarer fra mine læsere, så smid gerne en.