mandag den 19. maj 2014

Billeder fra en kreativ weekend



I lørdags var det igen tid til at være sammen med andre kreative sjæle, og som sådan noget plejer at være, så herskede der masser af snak, mad og ikke mindst udfoldelser med pinde og nåle.

Jeg har stadig gang i min cardigan, og i lørdags blev alle dele færdigstrikket. Dog mangler ribkanten omkring forstykkerne og rundt i nakken. Den er der i skrivende stund gang i.


Der blev færdiggjort de fineste hjemmestrikkede håndklæder i køkkentern og lavet i bomuldsgarn fra Søstrene Grene.


Der var gang i en bluse - også i garn fra det garnudsalg, hvor jeg jo bl.a. købte det lækre grå og økologiske garn, som min cardigan bliver strikket i.



Normalt har jeg det sådan, at når man strikker med garn med farveskift, skal de helst være helt ens, men disse her kan godt afvige fra mine principper - de er så fine!



Den lille firbenede nød også, at der blev nørklet - i hvert fald blev en kurv indtaget :-)

14 kommentarer:

  1. Det var en herlig dag. Flotte fotos du har fået taget.

    SvarSlet
    Svar
    1. Det var det bestemt - og tak for roserne omkring billederne. Jeg har såmænd kun brugt min mobil denne gang.

      Slet
  2. Hvor er du altså produktiv! Hjemmestrikkede håndklæder er rigtig søde. Og din hund er jeg bare vil med ;o)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak, Elena - jeg stod dog kun for min cardigan, men i alt blev der virkelig gået til pindene!
      Jeg bliver også nødt til at strikke nogle håndklæder til mig selv - de er så fine, noget helt andet end de købte.

      Tak for roserne angående den lille firbenede <3. Lizzie er jeg kun "moster" til. Det er min søsters lille gadekryds mellem en yorkshire terrier og en shi tzu. Den er også så herlig og har en skøn personlighed. Meget social og kærlig.

      Slet
  3. Dejlige billeder fra en skøn og produktiv dag på din terrasse <3

    SvarSlet
    Svar
    1. Det var det bestemt - og skønt at du endnu en gang var med <3

      Slet
  4. Dejlige billeder og skøn farvet strik :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Tinna - og ja, denne gang var der knald på farverne over hele linjen.

      Slet
  5. Godt nok en produktiv og kreativ weekend. Skønne ting der er kommet af pindene.

    SvarSlet
    Svar
    1. Det var det - og det er også det, som er det fede ved at mødes med andre kreative sjæle - jeg elsker det <3

      Slet
  6. Åh, får lyst til at lærer at nørkle med det ene og det andet.

    - Anne

    SvarSlet
    Svar
    1. Det var også sådan, at jeg fik det, da jeg så, hvad de tre andre kvinder havde gang i ;-)

      Slet
  7. Tak for en rigtig hyggelig dag i godt selskab på terrassen <3

    SvarSlet

Det er altid hyggeligt med kommentarer fra mine læsere, så smid gerne en.