mandag den 2. maj 2016

Clue 5 i "The Meadow"

Ret tidligt i sidste uge fik jeg færdiggjort denne uges clue i Drops' "The Meadow".

Der skulle denne gang hækles endnu flere firkanter, 5 styks, og blomsten i midten var en marguerit.
Jeg synes, at den lille marguerit er så sød og skøn, så clue 5 må siges at være min favoritfirkant indtil videre.



Igen har jeg hæklet blomsterne med nål 3 og firkanten med str. 3½, for så passer størrelsen med de 20 andre firkanter.

Nu venter clue 6 i morgen. Jeg tror, at det igen bliver fem firkanter, så jeg er lidt spændt på, hvilken blomst, der denne gang skal hækles.


 * * * * * * * * * * * * * *  * * * * * * * * * * * * * *  * * * * * * * * * * * * * *  * * * * * * * 


Du kan stadig nå at deltage i lodtrækningen om et gavekort til Woolspire på 200 kr.

Læs mere her, hvor du også deltager.




12 kommentarer:

  1. Fantastiske margueritter! De er da for skønne. Det bliver spændende at se det videre arbejde.

    SvarSlet
  2. Virkelig smukt håndarbejde :-)

    SvarSlet
  3. Den er godt nok også skøn! Det minder mig lidt om de manchetter min bedstemor lavede til lys en overgang 😊

    SvarSlet
    Svar
    1. Ej, hvor hyggeligt at den minder om din bedstemors lysmanchetter <3

      Slet
  4. Fine blomster. Jeg stadig i gang med del 4

    SvarSlet
    Svar
    1. Rigtig mange tak - det er ret spændende at følge med i dit projekt!

      Slet
  5. Dette blir et fint teppe. Del gjerne på link party hos meg i morgen

    SvarSlet
  6. Tusind tak, Monica <3 Jeg har nu delt hos dig.

    SvarSlet
  7. Har du en opskrift på selve margurit blomsten

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, du finder opskriften på både blomst og firkant her: https://www.garnstudio.com/dropsalong-clue.php?id=5&cid=3

      Slet

Det er altid hyggeligt med kommentarer fra mine læsere, så smid gerne en.