mandag den 21. april 2014

Status på aprils "12 months of knitting and crochet"



I denne måned er det både strik og hækling, som min valgte udfordring indeholder.

Jeg er har nemlig gang i at lave endnu en vinhøne.
Faktisk har jeg ikke rigtigt kunnet tage mig sammen til at få den lavet, men da jeg først fandt pindene frem og fik slået de 100 masker op, er det gået ret hurtigt og effektivt.



En plads på et tæppe på græsplænen i dag gjorde sit til, at jeg fik klaret nogle af detaljerne ved den.

I skrivende stund befinder den hønen sig i vaskemaskinen, hvor den tager sin anden tur. Jeg synes nemlig ikke, at den var valket nok efter en gang, og min erfaring er, at den ellers bliver for slasket  til at kunne sidde ordentlig, når der kommer en vinpose i den.

Da den skal tørre, bliver den ikke færdig i dag, for den mangler stadig ben og få syet knapper i bag.


2 kommentarer:

  1. Endnu en herlig og farvefræk vinhøne fra din nål ser det ud til ^^

    SvarSlet

Det er altid hyggeligt med kommentarer fra mine læsere, så smid gerne en.