tirsdag den 29. april 2014

Pennevennepakker parat



I dag fik jeg pakket de to små æsker til de første to kvinder, som jeg skal sende til i pennevenneposten.

Det har allerede nu været et ret sjov proces, men også en udfordrende.
Den ene af pakkerne gav mig hovedpine, fordi mit første og indtrængende forsøg på at få noget til at lykkes måtte forkastes.

Inden jeg gik i gang med at lave noget, lavede jeg research på modtageren. Det har jeg brugt en del tid på, fordi jeg har villet have et indblik i den kvinde, som jeg skulle lave en lille ting til.

Nu er der kun tilbage at håbe, at de to pakker falder i modtagernes smag.
De er nemlig blevet afleveret  i den røde postkasse her til aften, så om nogle dage skulle de gerne nå deres bestemmelsessted.

Senere vil jeg vise de to ting frem her på bloggen, men det må lige vente, til modtagerne har set indholdet.
Jeg kan ikke en gang tagge opslaget med andet end #pennevennepost, for modtagerne skal jo ikke kunne regne noget ud :-)

Pakken til Lena med bloggen Lærkerier

Til Isabell, der er at finde på Instagram under @Isabellchrista

2 kommentarer:

  1. Ih, hvor er det altså spændende! Og det slår mig nu, at jeg har været så dum, at jeg ikke har fået taget ordentlige billeder af det, jeg har lavet, inden jeg har pakket det!! Tsk tsk... Totalt begynder fejl! :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Åh, det kunne også have været sket for mig... denne gang huskede jeg det. :)

      Slet

Det er altid hyggeligt med kommentarer fra mine læsere, så smid gerne en.