tirsdag den 8. april 2014

Er du ægtivist?



For et lille stykke tid siden faldt jeg over Dyrenes Beskyttelses konkurrence om at hækle den flotteste og mest kreative ægtivist.
Alle ægtivister vil blive solgt og er den del af  kampen mod salg af buræg.



Udover at jeg synes, at det er et rigtigt godt formål, er det også et sjov og ikke mindst overskueligt projekt, som man ikke behøver bruge ret mange timer på.

I dag har jeg forsøgt mig med den opskrift, som er lagt ud på Dyrenes Beskyttelses hjemmeside*, men den er ikke den bedste, så jeg ender nok med at afprøve noget andet.
Jeg har en intention om at bidrage med en eller flere ægtivister, så arbejdet med at fremstille dem er gået ind.


* Da man ifølge Dyrenes Beskyttelses hjemmeside kun må linke til deres forside, kan jeg ikke linke direkte til opskriften. Du finder den ved på forsiden at scrolle ned til du ser overskriften "Støt kampen mod buræg med hæklenål og garn". Du klikker på overskriften, og så kommer du frem til opskriften og beskrivelsen af konkurrencen.

4 kommentarer:

  1. Svar
    1. Det var også det med, at man kan lave dem, som man har lyst til, der har fanget mig.
      Jeg er dog ikke blevet færdig med en - endnu.

      Slet
  2. Alt for at gøre opmærksom på at buræg ikke er dyrevelfærd! Jeg er med!

    SvarSlet

Det er altid hyggeligt med kommentarer fra mine læsere, så smid gerne en.