onsdag den 16. april 2014

God gul påske

I denne uge har jeg fundet fotos frem, som jeg har haft vist på Instagram.

Allerførst en collage, som er lavet i forbindelse med en farveleg.


Alle tingene er gaver, på nær de gule tulipaner.

Plexiglas-fuglen, Birdie fra KCA, er købt på Trapholt, men faldt ned dagen efter, at billedet var taget, og knækkede. Jeg skal derfor forbi museet og se, om jeg kan købe en ny. Ellers ved jeg, at den kan bestilles på nettet.
Den gule fugl i Wiinbladfadet er en påskegave fra mine forældre.
Den guleBusy Birdie er en fødselsdagsgave. Jeg har tre i alt i tre forskellige størrelser og farver. De hænger ved brændeovnen, så varmen kan sætte dem i bevægelse.

Mine gule Biom-sko fra Ecco er pt. mine yndlingssko.
Jeg har også et par i lilla og pink, men under vores ophold i hovedstaden i forbindelse med Backstreet Boys-koncerten i Forum så min mand, at sålerne var flækket på begge sko, så ugen efter gik han i Ecco-butikken, som ligger i nærheden af hans arbejde, og købte de gule til mig.
Jeg elsker Biom-sko, for de er virkelig gode at gå i og samtidig smarte.


Til sidst - i anledningen af påsken, der rigtig går i gang i morgen, en buket påskeliljer, som jeg synes, er en rigtig smuk blomst.



* Rigtig god påske i blogland *

7 kommentarer:

  1. Sikke da en sød og betænksom mand du har. God gul påske til dig også :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er han bestemt - jeg blev også rigtig glad for, at han så hurtig handlede på mine slidte sko og købte nogle nye.

      Slet
  2. Gul er en skøn og glad farve :-)
    Kh Christina

    SvarSlet
  3. Fine ting i gult du har fundet :)

    SvarSlet
  4. De ser så lækre ud dine gule sko....er lidt pjattet med den
    den hængende fjeder-fisk......god påske til dig ^^

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak, Laila - fjedrefisken er en fugl - men på billedet kan den faktisk godt ligne en fisk :-)

      Slet

Det er altid hyggeligt med kommentarer fra mine læsere, så smid gerne en.