søndag den 21. december 2014

Den sidste vinder er nu fundet...

Allerførst vil Anita og jeg sige tusind tak for al den interesse, som vores fire give-aways har fået.

Ideen med at lave de fire overskrifter og advents-giveaways opstod spontant i midten af november via Skype, så undervejs skal vi være ærlige at indrømme, at der har være lidt stress på for at få tingene færdiglavet til om søndagen.

Det har været rigtigt sjovt at finde på og også at lave, fordi overskrifterne krævede forskellige udtryk til de ting, som vi skulle hækle eller strikke. Det samme gjaldt for alle de andre genstande, der også skulle være en del af hver give-away.

Endnu en gang tak for alle jeres kommentarer!

Nå, nu må vi hellere afsløre denne søndags vinder.
Anita har denne gang stået for at trække den heldige, der inden for de nærmeste dage modtager rensdyr, juletræsranke, to svampeglaskugler, en sukkerstok, af glas, en glasfugl og ikke mindst fem nøgler lækkert garn.

Vinderen blev:



Vinderloddet tilfalder således Laila.

Et stort tillykke med præmien.
Vi kontakter dig via mail.


* Rigtig god 4. søndag i advent til jer alle *

2 kommentarer:

  1. Iiiiiihhhhhh....tusinde tak. Det søde lille rensdyr....elsker det.
    det kommer til at stå på mit julebord juleaften......mange mange tak
    for en dejlig og lækker giveaway i hele december.
    Det har været en fornøjelse at deltage....og jeg er glad for at jeg blev
    den lykkelige ejer af retro-gevinsten ^^

    SvarSlet
  2. Velbekomme <3
    Jeg sidder og bliver helt glad over din glæde over præmien.
    "Man bli'r så glad af at gi'" - synger Pyrus, og det passer virkelig ofte <3

    SvarSlet

Det er altid hyggeligt med kommentarer fra mine læsere, så smid gerne en.