søndag den 28. december 2014

#12MOC


 

Sagt med andre ord: 12 months of crochet.

Hele 2014, eller i 10 ud af 12 måneder, var jeg med i Hvad Bier Tænkers årsudfordring, "12 months of knitting", en udfordring der også foregik via Instagram.  Jeg valgte dog at udvide den til også at indeholde hækling, så min blev til "12 months of knitting and crochet", "12MOKAC".

Denne gang er det Savværksvej, der står bag udfordringen.
Jeg har allerede nogle ting på listen over ting, som jeg vil hækle, så mon ikke jeg ender med at få lavet 12 hækleprojekter?

Hvis man vil være med, findes udfordringen under hashtagget #12MOC og #12monthsofcrochet eller læs mere hos hos Savværksvej.

3 kommentarer:

  1. Hvor lyder det hyggeligt! Jeg overvejer at deltage :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det kunne være hyggeligt, hvis du hopper med :-)

      Slet
  2. Det lyder bare superhyggeligt! Jeg glæder mig rigtig meget til at se, hvad du finder på.

    SvarSlet

Det er altid hyggeligt med kommentarer fra mine læsere, så smid gerne en.