fredag den 14. marts 2014

Startskuddet til endnu en strikke-sammen-udfordring har lydt



På et andet forum, hvor jeg huserer, er der nu sat en fælles strikke-udfordring igen.
Jeg er (selvfølgelig) hoppet med på den, og denne gang er det igen et sjal.

Da min printer ikke vil fungere, kan jeg desværre ikke vise  jer et billede af sjalet, men I kan se billeder på dette link. Sjalet hedder Dream Stripes og er en engelsk opskrift.

Jeg  har valgt papegøjegarnet sammen med to tråde af en kidmohairblanding. Det hvide garn bliver borden, og de andre striber bliver så det multifarvede garn.

Uh, jeg slår masker op til projektet i dag - endnu en spændende start på en weekend, der nok skal blive rigtig god!



4 kommentarer:

  1. Det bliver så fint! Jeg har endnu ikke besluttet mig for, hvilket garn, jeg vil bruge.

    SvarSlet
    Svar
    1. Rigtig mange tak.

      Jeg er kommet et pænt stykke, og det bliver så fint med farveskiftene!

      Slet
  2. Det ser rigtig godt ud........tror det bliver så fint med en hvid bort.
    Jeg har heller ikke fundet garn endnu :)

    SvarSlet
  3. Har lige været inde og lure på sjalet ;) det er rigtig fint. Jeg glæder mig til at se din version :) tror det bliver rigtig godt

    SvarSlet

Det er altid hyggeligt med kommentarer fra mine læsere, så smid gerne en.