onsdag den 19. marts 2014

Dream Stripes in making



Jeg er nu kommet godt i gang med strikke-sammen-udfordringen, som er Dream Stripes.

Jeg valgte at bruge Parrot fra Hjertegarn og en kidmohair-blanding fra Iceyarn. Sidstnævnte strikker jeg med to tråde, så de to garntyper er ens.

Jeg havde en del startproblemer, indtil jeg fandt ud af, at jeg kun skulle lave 4 udtagninger på hver anden pind og ikke på alle.
Indtil videre har jeg fulgt opskriften, dog strikker jeg på pind 4 istedet for pind 3½.

Jeg er rigtig glad for farveskiftene i Parrot-garnet!



8 kommentarer:

  1. Dream stripes er et rigtig fint projekt, det har en rigtig god størrelse når det er færdigt. Jeg har strikket et ensfarvet men får helt lyst til et med striber-striber ;-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ej, hvor skægt, Britt! Jeg overvejer at strikke det lidt længere end i opskriften, men nu må jeg se, hvor langt det er, når jeg når borten.

      Slet
  2. Hvor er det nogle skønne farver - helt forårsagtig og godt humøragtig:-)
    Hvis det er et ord:-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er et ord nu, for du har opfundet det ;-) - og tak for rosen.

      Slet
  3. Det ser super flot ud.
    Kh Christina

    SvarSlet
  4. Det ser altså rigtig godt ud!

    SvarSlet

Det er altid hyggeligt med kommentarer fra mine læsere, så smid gerne en.