fredag den 25. oktober 2013

Kreative Dage i Fredericia - skal du også af sted i år?

Det skal jeg :-)

Jeg har de to sidste år taget turen til Fredericia og er ikke blevet skuffet! Hvert år har jeg fået noget godt med hjem.
Det første år købte jeg en opskrift på vinhønen, og den har jeg efterhånden strikket fem af. Sidste år røg der en masse nøgler mohair og en flagranke fra Kræftens Bekæmpelse med hjem, så det bliver spændende, hvad jeg lige falder for i morgen.

I år følges jeg med fem andre kreative sjæle, og ikke mindst var jeg jo så heldig at vinde to billetter hos Le Creativité :-)


4 kommentarer:

  1. Jep jeg kommer i morgen sammen med min nabo :)
    Og som noget nyt skal jeg jo kigge garn!! Har jo lært at hækle siden sidst :D
    Men jeg glæder mig til at kigge i scrapbutikkerne! :D

    Det var da dejligt sådan at vide 2 fribilletter! Spændende hvad du kommer hjem med!

    SvarSlet
    Svar
    1. Skønt, Ann!
      Det kan være, at jeg ser dig igen i år!

      Slet
  2. Tak for en super hyggelig messe-dag.

    SvarSlet

Det er altid hyggeligt med kommentarer fra mine læsere, så smid gerne en.