tirsdag den 17. marts 2015

Hæklede æg


Som nogen måske har lagt mærke til, at så er der tre hæklede påskeæg i min give-away.

Jeg fik også lyst til at hækle nogle stykker efter Photomusens opskrift. De er lette at lave, og det er et godt tip, som Anita giver til, hvordan man kan lave (næsten) usynlige, afsluttede omgange.


Jeg har brugt 8/4 bomuldsgarn fra Coopog tre tråde af noget tyndt, kobberfarvet garn. Broderiet er lazy daisy, som jeg er ret glad for.
Oveni havde jeg nogle træperler liggende, som jeg har trukket på snoren til ophæng.




Jeg kunne sagtens forestille mig, hvor flot det kunne være med grene fra haven pyntet med hæklede æg i forskellige farver og med forskellige broderier.

2 kommentarer:

  1. Hey. Det er jo et Kähler æg! :)
    Og lækre er de. Alle zusammen.

    SvarSlet
    Svar
    1. Vielen dank ;-)
      Ja, de ligner faktisk Kählerstriberne :-D

      Slet

Det er altid hyggeligt med kommentarer fra mine læsere, så smid gerne en.