fredag den 12. juli 2013

Fredagens Futter fra Fredens

De blev færdige, gjorde de!
Jeg måtte ellers kæmpe godt og grundigt med en ellers simpelt opskrift.

Måske fordi min hæklefasthed ikke passede med garn og opskrift, så den første lille futte blev for lille.
Måske fordi jeg igen igen var for doven til at få lavet en hækleprøve.
Måske fordi jeg ikke læste grundigt nok i opskriften.

Men færdige, det blev de, og nu kan de blive afleveret videre til et godt formål.

Garnet er noget uldgarn fra Netto.
Jeg brugte hæklenål nr. 4½ (og ikke nr. 4, som både opskrift og garn gerne vil have)
Opskriften har jeg fra Familie Journalen (nr. 49 år 2010), og den stammer oprindeligt fra "Babyhæklet" af Sys Fredens.
Båndet er noget, som jeg købte, da jeg skulle giftes i 2009.




Måske kaster jeg mig ud i endnu et par...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Det er altid hyggeligt med kommentarer fra mine læsere, så smid gerne en.