mandag den 27. maj 2013

De første par fotos på Instagram

Jo jo, så kunne jeg ikke dy mig længere og "kom til" at oprette mig på Instagram. Nu havde jeg haft app'en liggende på mobilen i et godt stykke tid, så det var vel på tide at afprøve den, ik'?

For et par dage siden kom min mand hjem med en cola med mit navn på, og jeg kunne ikke nænne at drikke den.... så han fandt en med sit eget navn på dagen efter, så vi kunne drikke dem sammen, smart!
Vejret var også til terrassehygge i går - i hvert fald i Jylland.
De to colaer endte altså med at blive drukket og at blive foreviget på Instagram :-)



Fanny var også vild med solskinsvejret, som blev nydt på tæppet på græsset.




En ny verden har nu åbnet sig for mig, så spændende hvad den kommer til at byde på.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Det er altid hyggeligt med kommentarer fra mine læsere, så smid gerne en.